Madmadmad

Efter i længere tid at have smugkigget på diverse madblogs med inspirerende billeder og lækre opskrifter, springer jeg ud af skabet – madbloggerskabet!

Grunden til dette kunne i første omgang godt skyldes, at jeg netop har fået sommerferie fra studiet og derfor har masser af tid, men hvis jeg spurgte mine veninder, kæresten og familien, ville svaret nok være et andet. For ikke nok med at jeg elsker at lave mad, så elsker jeg samtidig at se andre nyde mad, mens jeg mest af alt bare selv elsker at spise god mad.

Så here it is, foodinmybelle, som udover opskrifter højst sandsynligt også kommer til at indeholde en masse ekstra (unødvendige) hints om mit dejlige SU-kontrolleret liv i Århus alt sammen i tekst, billede og videoform!

Tjek mine første to opskrifter ud her:

Marengs med jordbær, softice og chokolade!

Hjemmelavet pizza

Skriv et svar

