Ninnas mad #1 – Fuldkornslasagne med kylling og grønsager!

Et lille sideprojekt jeg gerne vil præsentere jer for, hvor jeg en gang i mellem vil optage, mens jeg laver mad. Tanken er at videoen nemt og hurtigt viser, hvordan retten bliver til og måske giver lidt mere inspiration!

Mit første forsøg på dette er opskriften på fuldkornslasagne med kylling og grønsager, som I kan se her. Som sagt er det første gang jeg optager mens jeg laver mad, så I må bære over med mig – f.eks. kan tre gulerødder hurtigt blive til tre agurker, når jeg skal forklare 😉

6 thoughts on “Ninnas mad #1 – Fuldkornslasagne med kylling og grønsager!

  1. Hej Nin! Lækker blog med god inspiration 🙂
    du viser i videoen du hælder bouillon i. Jeg propper normalt bare terningerne i. Bløder du dem op i vand eller hvordan?
    Super fedt du filmer madlavningen, et par agurker hist og her gør ikke mig noget :b

  2. Sikke en super fin blog du har! Men jeg vil bare lige sige at der er sket noget med videoerne, for det er den med p-tærter jeg kan se på dette indlæg 🙂

    Hilsen Louise (www.louisesmadblog.dk)

Skriv et svar

