Weekendsnack: Hjemmelavede P-tærter!

Tjek videoen ud og se hvordan jeg laver dem 🙂


Endnu en af mine favoritter! Nok mest fordi den er sindssyg hurtig og sindssyg lækker på samme tid. Åååh man kan slet ikke få nok at de små chokoladehapser, når man først har fået en. Opskriften har jeg fået af mine kusiner, og jeg har endnu ikke mødt nogen, der ikke kan lide dem. Smagen af sødt, salt og choko er bare fantastisk, og så er de rigtig gode at have stående til uventede gæster.

Opskrift

ca. 20 stk, alt efter størrelse.

200 g mørk chokolade (gerne høj %)
100 g skumfiduser
100 g. saltede peanuts

Det bliver ikke mere simpelt:
1. Klip skumfiduserne i små stykker og smelt chokoladen.
2. Bland det hele sammen, fordel det på et stykke bagepapir og sæt det på køl inden det skæres ud i mindre stykker.
3. SPIS

Velbekomme!

Skriv et svar

