Et lille sjovt indblik!

Når man har en blog, kan man gå “bagved” og se forskellige statestikker over, hvilke opskrifter der får flest views, om folk kommer frem til ens blog gennem google, facebook eller lignende, og ikke mindst hvor mange besøgende man har. Det sidste stykke tid har jeg fået et smil på læben hver gang, jeg har set, hvor folk kommer frem, og igår var det så sjovt, at jeg tænkte, jeg lige ville vise jer det. For udover alle jeres dejlige “besøg” her i Danmark, så var der desuden “besøg” fra 9 andre lande! Det synes jeg er helt vildt sjovt og meget spændende.

Den logiske forklaring er nok, at det er danskere, der bor i udlandet, der kigger forbi. Hvis ikke, kan det da godt være jeg skal til at skrive en kommentar på engelsk en gang i mellem 😉

Skriv et svar

