Lynhurtig og lækker frugtsalat ala Ninna

Frugtsalat           Frugtsalat

Frugtsalat

Frugtsalat           Frugtsalat

En af mine absolut yndlingssnacks eller desserter, når jeg nogle gange (læs: ofte) har lyst til noget hurtigt og lækkert. Jeg elsker frugtsalat og især syltede ferskner (som nok ikke er særlig sunde) er en af de vigtigste ingredienser i min favorit udgave 😉

Det specielt gode ved den her version er, at den ellers lækre vaniljecreme er skiftet ud med Cheasy’ vaniljeyoghurt med kun 0,1 % fedt! Det er jo fantastisk, og betyder at jeg kan smovse frugtsalat i lange baner! Og ofte når jeg laver en portion, er der også til morgenmad dagen efter, så bliver det altså ikke bedre.

Der er som sådan ikke en opskrift, bare frugt efter ønske og så en slat vaniljeyoghurt over. Stil den på køl min. en halv time og så er der serveret! Hvis du har lyst til lidt luksus, kan man rive mørk chokolade over. Så er det bare tilbage til barndommen 😉

Velbekomme!

Skriv et svar

