Madplan #1

Som sagt laver kæresten og jeg madplan hver uge for at spare penge og tid – og det virker! For at beskrive det kort er det vigtigt for os ikke at være hængt op på sådan en madplan og vi finder derfor frem til ca 5 retter til en uge. I ugens løb finder vi så ud af hvornår, hvad passer bedst 🙂 Og der fungerer faktisk ret godt. Vi skriver alt ned vi skal bruge til ugens løb og tager så ned og handler det hele på én gang. Jeg har lidt tendens til at blive fristet af spotvarer, så det her er virkelig godt for mig 🙂

Jeg vil så vidt mulig prøve at uploade vores madplan fra den forgange uge hver søndag, så det passer med en ny uge mandag. Det må blive fra næste søndag 😉

Derudover vil der ikke altid være opskrifter eller billeder på alle retterne, men jeg skal nok forsøge at tage billeder af det meste og smide det ind.

Håber I kan bruge det!

Madplan #1

Se kylling/spinat deller her!

2 thoughts on “Madplan #1

  1. Pingback: Et uforpligtende forhold « foodinmybelle

  2. Pingback: Et uforpligtende forhold « foodinmybelle

Skriv et svar

