FOODLOOOOVE

Jeg bruger ret meget tid (lidt for meget, vil min kæreste nok mene….) på at kigge på diverse madblogs og få inspiration 🙂 Det er bare så dejligt afslappende og hyggeligt at kigge på! En gennemgående ting for de madbloggere jeg følger fast, er, at de er vanvittig gode til at tage billeder af deres mad. Der er ikke noget bedre, end når man bliver fanget af et billede og bliver hevet videre ind i opskriften!

Men når jeg nogle gange ikke gider surfe rundt, hopper jeg  bare ind på Foodgawker, som er en fantatisk side, hvor mange lækre opskrifter er samlet! Lov mig I tjekker den ud, hvis I ikke har været derinde før.

Her er nogle af de billeder, jeg bliver inspireret af. I kommer videre til opskriften ved at trykke på titlen 🙂

Mint chokolade chips brownie1. Mint chokolade chip brownie

Happy Feet pingvin appetiser
2. Happy Feet Pingvin Appetizer

Mini lasagne
3. Mini lasagner i filodej

Asparges
4. Grilled asparges med hvidløg og sesam 

Natron brød
5. Natron brød med kun 4 ingredienser

Skriv et svar

