Madplan #7

Forrige uges madplan. Ugen har været præget af, at kæresten tog hjem fredag, så jeg har bare levet af gode rugbrødsmadder hele weekenden – der er ikke noget bedre en godt rugbrød med et par salatblade fyldt med æg og karse, eller med leverpostej og rødbeder. Mums!

Torsdag holdte jeg “pølseaften” med en flok fra studiet, hvor der var hotdogs på menuen! For at gøre dem lidt mere lækre havde jeg bagt nogle skønne pølsebrød og selv syltet agurker. Derudover havde en af pigerne lavet en fantastisk tomat/chili/forårsløg salsa, som kunne erstatte ketchup, så det blev virkelig lækkert!

Madplan

 

Imorgen står den på indbagt pizza, som altid er lækkert 🙂 Jeg skal nok tage et par billeder og smide opskriften ind.

Jeg håber, I har haft en god Påske!

Skriv et svar

