Ny Assistent i køkkenet!

Selvom det ikke er mere end 1,5 mdr. siden at jeg fik min længe ventede Kitchenaid er den desværre allerede væk igen – men heldigvis erstattet af noget andet, og efter min mening, bedre 🙂

Jeg måtte efter et par ganges brug indse at den skønne Kitchenaid desværre ikke kunne leve op til de æltefunktioner, jeg havde brug for. Den blev brændende varm og begyndte at ælte ujævnt. Så i stedet for at brænde den helt af, valgte jeg at sælge den og i stedet købe en anden maskine. Jeg måtte desværre indrømme at Kitchenaiden kun vandt point på udseendet, for funktionaliteten var ikke nok til mig.

Jeg fik den heldigvis hurtigt solgt, uden et alt for stort tab, og bestilte med det samme den nye maskine: En Assistent Ankarsrum køkkenmaskine!

Jeg skal nok skrive noget mere om den en af dagene og sammenligne den med Kitchenaid. Men indtil videre får i en lille introduktionsvideo, som min kæreste har lavet! I kan se flere af hans ting her.

Skriv et svar

