FASINATION AF JORDBÆR

BærtrifliTrifli med bær, creme og kiks

Jordbær pops
Jordbærpops!

Bærsalat
Sommersalat med jordbær og honningristet mandler

Bærspyd
Frugtspyd med skumfiduser

Fyldte jordbær
Chessecake-fyldte jordbær

Jordbær er en af mine absolutte sommerfavoritter! Jeg elsker udseendet, smagen og at de kan bruges i så mange retter. Allerbedst er det, når jeg selv kan tage ud og plukke dem, men desværre bliver det færre og færre steder. I morgen vil jeg dog prøve at køre ud og finde et sted. Imens kan I nyde disse fantastiske billeder, hvor jordbær indgår på den ene eller anden måde. Inspirationen har jeg som sædvanligt fået ved at kigge på FoodGawker .

Jeg har et par ting i tankerne, som jeg gerne vil have i nærmeste fremtid. Bl.a. sunde hjemmelavede frugtis! Derudover synes jeg at både frugtsprydene og de fyldte jordbær er så fine og perfekte hvis man står og mangler en lille appetizer eller en let dessert en sommeraften 🙂 Så det er bare med at komme igang med de skønne sommersager! Rygterne går på at sommeren kommer i weekenden, hvilket passer perfekt med at kæresten og jeg tager i sommerhus i Blokhus.

Hav en dejlig uge!

Skriv et svar

