1 års fødselsdag!

Fødselsdag

 

TILLLLLYYYKKKKKEE!

I dag er det præcis 1 år siden at jeg startede foodinmybelle og sikke hurtigt det er gået. 130 opskrifter er det blevet til og derudover 90.000 visninger (insane in the membrane!). Så tusinde tak fordi I er så søde at besøge min blog, uden jer ville det virkelig være kedeligt. Det er dejligt, når I kommenterer og spørger ind til opskrifterne og ikke mindst fortæller, at I kan bruge dem! Som fejring af denne festdag har bloggen fået helt nyt udseende – hvilket jeg håber I med det samme lagde mærke til, for det gamle look var godt nok viiiirkelig kedeligt. Så ud med det og ind med et nyt frisk og lækker look.

Jeg ved godt billedet ovenover ikke er særlig spiseligt, men jeg har desværre ikke haft tid til at bage en fødselsdagskage, da weekenden har stået på arbejde. Jeg kan i stedet lokke med en god retro citronmåne, som kommer ind i næste uge og sige, at vi tager endnu et år med nye opskrifter og masser af inspiration 🙂

Hav en skøn søndag!

Skriv et svar

