SLARAFFENLAND

Tomater  Krydderurter

Gulerødder  Kirsebær

Bær  Bær

Sølverbede  Krydderurter

Blomster  mor

Jeg tør ikke rigtig sætte tal på hvor mange kræmmer-, og grøntsagsmarkeder jeg har besøgt i mit liv. Familie, venner og kæresten er blevet hevet rundt til diverse markeder, og jeg elsker det virkelig. Så jeg håber ikke de er kørt helt død i det! Det der med at gå rundt til forskellige boder og sælgere er så hyggeligt, og når de så har spændende eller lækre varer, så bliver jeg hurtigt fristet 😉

Efter kæresten og jeg er flyttet sammen er jeg så heldig, at jeg er kommet tæt på Ingerslevs torvemarked, som foregår hver onsdag og lørdag fra ca. 8-14. Man kan købe alt fra blomster, honning, rabarbersaft, frugt, grøntsager til friskbagt brød. Og det dufter helt fantastisk, når man bliver fanget af alle de flotte farver og dufte. Forrige gang jeg var afsted, var jeg så heldig at have min mor med, og som billedet viser, så kunne hun ikke have flere blomster med i cykelkurven!

Så hvis du bor tæt på Aarhus C og endnu ikke har besøgt markedet, så synes jeg, du skal se at komme afsted! Måske ses vi 😉

 

Skriv et svar

