RULLER

Jeg er højst sandsynligt fuld lige nu eller har nogle onde tømmermænd! I dag starter musikken på Smukfest og ikke nok med det, så kommer min mutter senere i dag og hører Prince sammen med mig – kan det blive bedre?? Jeg håber, I også har lidt ferie at nyde endnu.

Jeg har længe haft lyst til at lave mine egne forårsruller eller noget lignende 🙂 Både fordi det ser super lækkert ud og fordi man kan variere det på alle mulige måder. Jeg har derfor fundet lidt inspiration rundt omkring, og regner med jeg selv vil give mig i kast med det efter Skanderborg (når abstinenserne har lagt sig…..). Der er jo store valg at tage, såsom om de skal steges eller ikke. Det hele skal prøves!

   rolls 6Ruller 1

rolls 2

Ruller 2

rolls 1

Ruller 3

rolls 6

Ruller 4.

 

Skriv et svar

