VIND BILLETTER TIL AARHUS FOOD FESTIVAL 2013

foodfestival_logo_CMYK1-80-474x474Skøn saft     jj
Endelig er ventetiden ved at være over – Food Festival 2013 nærmer sig og jeg er så heldig, at kunne udlodde en billet til hele weekenden til 2 heldige vindere!

For andet år i træk kan man i weekenden d. 6-8. september besøge Tangkrogen i Aarhus og få en fantastisk kulinarisk og gastronomisk oplevelse 🙂 Til jer der ikke kender så meget til festivalen, så er det et samlingssted for alt fra ind-, og udlandske kokke til producenter, forskere og helt almindelige madglade mennesker som mig selv 😉 Fokus er at inddrage publikum så meget som muligt, hvilket giver en helt anderledes oplevelse. Sidste år var jeg så heldig at blive valgt til at smage på retterne til Børsens Kokkekonkurrence, hvilket betød at jeg skulle sidde ved siden af de frygtindgydende dommere og bedømme nogle af Danmarks bedste kokketalenters mad. Det var så vildt!

For at give et overblik er selve pladsen delt op i forskellige områder heriblandt Mejeriet, Havet, Kornmarken, Foderbrættet og Nordiske Dråber. Man kan så gå fra område til område og hele tiden blive overrasket over nye smagsoplevelser og fristende råvarer 🙂 Noget af det jeg glæder mig allermest til er dog at få lov til at opleve de dygtige kokke igen. Derudover var mit favorit køb på sidste års festival den bedste soltørret tomatpesto jeg nogensinde har smagt – og derudover det mest lækre brød til. Jeg skal helt sikkert finde den bod igen!

Men vi skal som sagt have skudt konkurrencen igang, hvor jeg udlodder to weekendbilletter til to heldige vindere! Så hvis du kunne tænke dig at vinde én billet til alle tre dage til årets Food Festival på Tangkrogen i Aarhus, så er det nu du skal slå til 🙂 For at jeg kan vælge, vil jeg meget gerne høre, hvad du glæder dig mest til at opleve på årets festival og hvorfor?  Skriv det i kommentarfeltet herunder (… og husk at skrive din mail) og “like” Foodinmybelle’s facebookside lige her. 

Jeg trækker to vindere af hver én weekendbillet næste fredag d. 30. september kl 16.00 🙂

Læs mere om Festivalen og alle arrangementerne lige her.

Kokkekurrence    Kokkekurrence

GOD WEEKEND!

Sponsoreret indlæg

11 thoughts on “VIND BILLETTER TIL AARHUS FOOD FESTIVAL 2013

  1. Jeg glæder mig mest af alt til at være midt i det hele og opleve den gode stemning igen. Sidste år købte jeg aroniasaft og økologiske spegepølser. Jeg glæder mig til at handle, smage og lytte igen i år 🙂

  2. Jeg glæder mig til at lære om helt basale produkter, som vi alle bruger i hverdagen, men egenligt ikke kender processen bag. Jeg glæder mig til markedsstemningen, smagsoplevelser samt alternative tilberedningsmetoder. Jeg glæder mig simpelthen til det hele!! 🙂

  3. Jeg glæder mig simpelthen bare til at opleve festivalen, som jeg endnu ikke selv har været til, men som jeg kun har hørt godt om. I år skal jeg helt sikkert afsted og glæder mig til at opleve stemningen og forhåbentlig lære en masse, og få en masse ny inspiration til min egen madlavning, som hurtigt kan blive ens formet og triviel i en travl hverdag.

  4. Jeg vil glæde mig til at få en smagsoplevelse af de helt store. Jeg er ikke særlig god til at prøve nye, ukendte retter og vil derfor bruge festivalen til at udforske dette. Jeg håber på at kunne få øjnene op for nye produkter og lære nye måder at kombinere dem på – enten til hverdag eller weekend. Til sidst glæder jeg mig bare til at opleve den gode stemning der bliver, når vi laver og spiser mad. 🙂

  5. Åh, hvor skal man næsten begynde.. Jeg glæder mig til at opleve stemningen, når madentusiaster deler ud af deres kunnen, viden og madglæde, og til selv at se, smage og forkæle mig og mit køkken med de råvarer de præsenterer på Food festivalen. Og så glæder jeg mig selvfølgelig også til at se kokkene i aktion på Kokkescenen, det er altid sjovt at opleve “live”.

  6. Orv, jeg glæder mig til rigtig mange ting men mest til bare at møde alle de økologiske producenter og få en snak om deres produkter og dufte, se, føle og smage på hele festivallen 🙂
    Kram anja

  7. Det er et svært spørgsmål med så flot et program, de har lavet i år.
    Generelt vil jeg bare gerne gå rundt og tale med de mennesker, der står bag alt det spændende og lækre mad. Især dem, hvis fokus er på bæredygtighed og økologi.
    Der er dog også nogle andre ting. Jeg har tidligere – i arbejdsøjemed – besøgt Frederiksdal Kirsebærvin, og ildsjælen Harald Krabbe overraskede mig med den mest fabelagtige vin, jeg længe har smagt. Og så vil jeg gerne forbi Nordisk tang og høre, hvad de har af gode idéer til, hvordan man kan bruge dansk tang i madlavningen.

  8. Jeg er simpelthen tosset med mejerivarer, så jeg glæder mig til at se hvad Mejeriet har at byde på. Jeg vil smage is, ost og skyr i lange baner og glæder mig især til at se Karolines Køkkens GRØD projekt. Her kan måske få ideer til lækre, sunde slags, så det ikke altid bliver den kedelige havregrød eller risengrød til jul.
    Desuden har vi mejerister i familien, så det bliver spændende at se hvordan oste bliver til. 🙂

  9. Jeg glæder mig allermest til at træde ind i en verden med masser af smagsnuancer. En weekend til food festival vil for mig, stå i forkælelsenstegn, efter nogle hårde dage på arbejdet.
    God mad er god, men masser af god mad, er endnu bedre, og kan til denne festival lade mig inspirere af en masse dygtige folk!

    Go mad = balsam for sjælen 🙂

  10. Jeg elsker alt mad, du laver! Så når du kan lide food festival, er jeg slet ikke i tvivl om, at jeg også kan lide foodfestival!

Skriv et svar

