FRUGTROV PÅ DJURSLAND

brombær

pærer

IMG_1301    cykelferie

En af beskrivelserne af årets cykeltur til Ebeltoft var helt sikkert “frugt-stop”. Jeg kan simpelthen ikke cykle forbi træer og bærbuske uden at stoppe op og smage på sagerne. Og heldigvis var min veninde meget tålmodig og ligeså glad for mirabellaer og pærer som mig. så det var ikke noget problem! På hjemturen prøvede jeg at mindske min frugt trang, men det blev alligevel til to vigtige stop. Det første var en kæææmpe brombærbusk, som simpelthen tiggede om at blive plukket. Det andet var en stor have fyldt med enorme pærer-, og æbletræer. Og efter en snak med et sødt, gammelt ægtepar, der sad på terrassen, fik jeg lov til at gå på pærerrov! Der er bare noget helt enestående ved at finde frugt i naturen og spise det direkte fra planten eller træet – det gør mig så glad.

Hold øje med bloggen senere i dag og find ud af, hvad jeg brugte brombær og pærer til – eller tag et smugkig herunder 😉

pærer

Brombær

Skriv et svar

