MED I KØKKENET TIL FOOD FESTIVAL

Jeg har i år overvejet at købe billet til en af de mange mad-, og kokkeskoler til Food Festivalen. Der er flere af skolerne, der frister, og jeg synes, det er fedt at møde dygtige kokke-, og madeksperter og lære af dem!

Her er et udvalg af de kurser, jeg synes ser ekstra spændende ud.

Nanas Kageleg – med Lakrids By Johan Bülow
Skærmbillede 2013-09-05 kl. 11.07.13
Lækre kager og masser af lakrids, det lyder som en kombination jeg godt kunne bruge et par timer på!
Prisen er 245, så det er forholdssvis overkommeligt.

Pasta Mania – Nordisk mel i en verden af pasta
Skærmbillede 2013-09-05 kl. 11.07.33
1,5 time med mel og pasta, hvor man bla. lærer at lave perfekte ravioli. Vildt interessant, da jeg længe har ville prøve at lave min egen pasta.
Prisen er 350 kr.

Fantastiske desserter – Tænk ud af boksen med Michelin-Kokkene fra Relæ.
Skærmbillede 2013-09-05 kl. 11.08.44
Et kursus hvor man leger med desserter og så med to vanvittigt dygtige kokke. Det lyder for fedt!
Prisen er 345 kr for 1,5 time.

Som I kan se er der mange gode madskoler i løbet af weekenden, så det er bare med at komme afsted 🙂

Skriv et svar

