STEMNINGSBILLEDER FRA EN FANTASTISK WEEKEND

Jeg havde en skøn weekend til Food Festival her i Aarhus. Vejret var dejligt og der skete så mange spændende ting, at jeg endte dernede alle tre dage. Smagsprøverne overgik virkelig sig selv i år, og det var dejligt at gå og snakke med de forskellige kokke og madeksperter. Derudover var jeg så heldig at være inviteret til bloggerevent lørdag aften (…som I skal glæde jer til at se billeder af senere) og så smuttede jeg lige ned og nød DM i hotdog søndag – hotdog med revet trøffel?! WOW

Derudover fik jeg lært at inddrage de fem grundsmage i en salat, hvilket faktisk var ret spændende, man kan blive overrasket. Kender I det 5 grundsmage? 🙂

Som det sidste vil jeg nævne årets største hit: Skyr softice med rødbede marengs! En vanvittig smagsoplevelse, som som bonus var sundere end almindelig softice! MUUUMS

food

food

food

food

food

food       food

food

food

foodfood

IMG_1995

Skriv et svar

