HALLOWEEN PARTY!

halloween

halloween

HalloweenI torsdags havde jeg inviteret lidt psykologi folk til Halloween fest og det blev en skide sjov aften! Jeg kan aldrig lade være med at gå all-in på pynt og tilbehør, for det er simpelthen bare så sjovt at pynte amok. Derudover fik jeg også klippe-klistret en masse flagermus og gravstens-bordkort og skåret et lille hoved ud i en….. melon (jeg kunne ikke finde et græskar). 

Udover pynten er valget af menu altid en af mine favoritter! I år lød menuen sådan her:

Forret: Vampyrens livret med snot og ørevoks
Hovedret: Muggent brød med bl.a. kindkød, afhugget fingre i tern og en topping af frisk salat
Dessert: Ådsel flagermus med knas

Derudover var der halloweenpunch med en afhugget hånd.

Hvis I, ligesom mine gæster, undrer jer over hvad menuen var, så bestod den af følgende:
Forret: nachos med guacamole, salsa og cremefraiche
Hovedret: Hjemmelavet pitabrød med grøn frugtfarve, en masse snittet grøntsager, kyllingestykker, tun og kogte æg farvet med blå frugtfarve.
Dessert: her fik vi en hjemmelavet daimiskage, hvor vi havde lavet en flagermus på toppen med en skabelon og kakaopulver. 

Min halloweenpunch bestod af gin, ananas-saftevand, danskvand og vand. For at gøre den creepy, havde jeg et par dage før festen fyldt en gummihandske med vand og rødbedesaft og lagt den i fryseren. På selve aftenen klippede jeg så handsken af og voila! Så havde jeg en afhugget is-hånd, som flød rundt i bowlen 🙂

Håber I kan bruge inspirationen til en god Halloweenfest næste år!

halloween

Halloween

 

Skriv et svar

