So this is Christmas!

Wow. Den vilde blæst har endnu ikke ramt Aarhus, men det skal jeg da love for at mørkt og dårligt vejr har! Så er det jo skønt at jeg de næste 14 dage, bare skal sidde inde og skrive eksamensopgave i pædagogisk psykologi 🙂 Der er nu noget hyggeligt over eksamen, når man har god tid og især når det er december måned og man kan snacke vaniljekranse og chokolade imens. 

Jeg har allerede bagt 4 gange vaniljekranse, som er min all-time julefavorit og opskriften jeg delte med jer sidste år, må simpelthen være den bedste! De smager bare helt perfekt og er samtidig sprøde og lækre. Så hvis I ikke har bagt dem endnu, så er det bare med at komme igang. 

Jeg har i år endnu ikke lavet nye spændende julekageversioner, så I må i dag nøjes med en inspirationsrunde af hvad I kan finde på bloggen 🙂 Men hold øje, for der kommer snart en smuk og god julesalat op, som er perfekt til juleaften!

Som sagt, de allerbedste vaniljekranse!

 

PebernødderPebernødder som Lagkagehusets

 

Mandler med chokolade og lakridspulverJulemandler med lakrids og chokolade

chokoladehjerterHvis jeg har chokoladerester efter at have lavet konfekt, hælder jeg det altid i nogle små former som disse søde hjerteforme. Så går intet til spilde! Se det her. 

 

 

 

Skriv et svar

