FIRST TIME IN LONDON

london

IMG_1548IMG_1530IMG_1561IMG_1563IMG_1570IMG_1571IMG_1573IMG_1576IMG_1578IMG_1589IMG_1632IMG_1603IMG_1714IMG_1718IMG_1719

Jeg kom for et par uger siden hjem fra den mest fantastisk shoppe (æde) weekend i London! Jeg er så heldig at have en god veninde, der læser et semester derfor, så det var jo en oplagt mulighed at besøge hende og samtidig se London. Vi var derfor 6 piger der pakkede letvægtskufferten og fløj fra Aarhus til London. Udover massevis af shopping i nogle af de største tøjbutikker jeg nogensiden har set, havde også god mad en ret vigtig rolle på vores tur 😉 Og især for mig, der er en sucker for et godt marked! Det behov fik jeg opfyldt da vi lørdag kom til Borough marked som er hyggetligt placeret under London Bridge. Det vildeste, store marked fyldt med alle de lækre sager man overhovedet kan forestille sig! Jeg var i himlen og jeg smagte på alt jeg kunne komme i nærheden af! Da vi vidste der var mange fristelser, havde vi ikke spist morgenmad hjemmefra, hvilket var en ret vigtig beslutning. Jeg smagte alt fra den mest skønne kyllingepie til macarons med salt karamel og forskellige chutneys. Jeg ville ønske, jeg kunne tage det hele med hjem! Desværre ikke, så I får det næstbedste – en samling billeder fra en skøn weekend i London 🙂

Skriv et svar

