Opsamling på julen!

En hel måned er næsten gået siden sidste indlæg, hvilket skyldes, at jeg efter eksamen tog hjem til Varde uden computer og kamera og nød julen med min familie 🙂 Der blev selvfølgelig lavet en masse mad til både juleaften og julefrokost, men opskrifter og billeder må I desværre undvære. I stedet vil jeg vise jer min kreative side, som jeg altid selv bliver overrasket over 😉 Jeg lavede nemlig en adventskalender til mine forældre i år, hvilket jeg af gode grunde ikke kan dele med jer før nu. Alle gaverne var hjemmelavet og det var skide hyggeligt at finde på og kreere! Så her kommer lidt inspiration, som I måske selv kan bruge til værtindegaver eller andre ting. Og selvfølgelig var der noget spiseligt imellem 😉 Udover det I ser på billeder var der også hjemmelavede vaniljekranse, syltede agurker og en hjemmelavet blommesnaps!

gløgggløgg

Gløgg

Den ene af adventsgaverne var en pakke med Hjemmelavet Gløgg, hvor mine forældre kun skulle tilsætte lidt vand, sukker og en flaske rødvin – den færdige gløgg smagte rigtig godt 🙂

mandler

En pose med saltede mandler (der fik lidt for meget haha)

bordskånere

Bordskånere lavet af filtdutter købt i Søstrene Grene 🙂

ler
Fine hjemmelavede juleophæng af ler med forskellige tryk!

2 thoughts on “Opsamling på julen!

Skriv et svar

