Hello

Skærmbillede 2017-06-01 kl. 21.03.21

Det er over 3 år siden, at jeg sidst delte en opskrift på Foodinmybelle. Jeg kørte simpelthen død i den tid det tog at tage billeder, skrive opskrifterne herind og holde facebooksiden opdateret.

MEN

… nogle af jer søde mennesker (venner, familie, bekendte, venners bekendte, fremmede), der gennem tiden har brugt opskrifter herfra, er så søde jævnligt at sige til mig, at I godt snart kunne bruge nye opskrifter. Samtidig savner jeg at have en opdateret online kogebog, da jeg også selv bruger Foodinmybelle som arkiv.

DERFOR

… vil jeg en gang i mellem begynde at lægge lidt opskrifter op, når jeg prøver noget, der er så godt, at jeg simpelthen må gemme opskriften eller give den videre. Nogle gange vil der gå en uge mellem opskrifterne andre gange længere tid – ingen ved det. Men jeg har virkelig lavet noget lækkert mad, brød og kager de sidste 3 år, som jeg glæder mig til at dele med jer!

OG

… til sidst vil jeg på forhånd advare jer om billederne. Jeg elsker selv en god madblog med smukke billeder af maden. Det kommer højest sandsynligt ikke til at ske her. Men jeg håber, at opskrifterne vil inspirere alligevel.

3 thoughts on “Hello

  1. Årh det lyder så lækkert! Bruger ofte din side, og den er bare godt – så glæder mig til nogle opdateringer og nyt inspiration 🙂 Og helt okay med billederne, du får ingen klager herfra 😀

Skriv et svar

